輝々凛々

ガンバるってことは、素晴らしい事だ。

スポンサーサイト


ツッコミの投稿


(ツッコミ非公開の場合はチェック)

そんな日こそ“ありがとう”と言うの

私があなたに出会ったら、私はもうあなたの過去の一部。でも出会った瞬間は“今”を共有できる。それは幸せなこと。不可能が可能になる? 私も笑うかも。世の中のこと、生まれ変わりのこと、私、よくわかってない。時々、笑いすぎて、今が何世紀か忘れる。ここにいるのは、これが最初でも最後でもない。でも念のため、精いっぱい今を生きようとしてるの

When I meet you, in that moment, I'm no longer a part of your future. I start quickly becoming part of your past. But in that instant, I get to share your present. And you, you get to share mine. And that is the greatest present of all. So if you tell me I can do the impossible, I'll probably laugh at you. I don't know if I can change the world yet, because I don't know that much about it -- and I don't know that much about reincarnation either, but if you make me laugh hard enough, sometimes I forget what century I'm in. This isn't my first time here. This isn't my last time here. These aren't the last words I'll share. But just in case, I'm trying my hardest to get it right this time around.

サラ・ケイ(Sarah Kay)

関連記事

ツッコミの投稿


(ツッコミ非公開の場合はチェック)
